Blogia
100habbocreditosgratis

Michael Inside Se på Stream Torrent uten medlemskap yesmovies Online ingen innlogging

⬇⬇⬇⬇⬇⬇

onwatchly.com

↟↟↟↟↟↟

 

; Genres Drama; Irland; regissører Frank Berry; varighet 1H 36 M; 8 av 10. Kartini

 

Solid film med en realistisk skildring av ungdom i fengsel, og straffesystemet.
Ikke din standard fengselsfilm med over overdrevet politikk og gjengivelser. Hvis du leter etter et urealistisk over overdrevet fengselsdrama, ville det være best å se Prison Break. Hvis du leter etter en god historie, god ytelse og kinematografi, gi dette en tur.
Jeg personlig følte meg veldig trukket på denne filmen fordi jeg forstår Mikaels posisjon. Jeg har sett førstehånds, veldig myke talte gode mennesker, som ble avledet for dårlige beslutninger motivert av feil folk de omgir seg med. Jeg har sett en ting som fører til en annen, og til slutt til selvdestruksjon av en uskyldig person, rent oppfører seg slik at de bare holder hodet over vannet.
Denne filmen berører den typen person, og derfor tror jeg at jeg var så tiltrukket av denne karakteren.
+1 på kinematografi og score.
Vil anbefale.

 

http://puemihosle.mihanblog.com/post/2

0 comentarios